Jumaat, 13 Disember 2013

AKU DAH JATUH CINTA

Assalamualaikum,

Aku dah jatuh cinta dengan iphoneeee. Aduhhh macam mana hati boleh berpaling tadah pulak sekarang ini hoiii. Harus nak cari seketul ni sebab dah teruja yang amat.

Tapi blackberry dan samsung tidak akan aku lupakan tetap dihati dan dibawa ke hulu hilir sekali. 



Ini koleksi En suami yang memang hantu dengan barang Apple. Sekarang aku pulak yang dah kena rasuk nak pakai iphongggg ni.

Byeeeee.... masih di Port Dickson yo !!



4 Orang Sayangkan Cik Nurul

nory pon jatuh cinta jugakkk...
tapiii poket kempis lagi..
hahaha...

Jumaat, 13 Disember, 2013

@Nory Zoulkefle

Hahahaha samalah kita masih kempis lagi hehe

Isnin, 16 Disember, 2013

fuhh!...
minat mmg minat nurul oitt
tp tak mampu lagi lerrr...

Isnin, 16 Disember, 2013

@Zana Nordin

tengah mengumpul duit jugak ni adehhh..

Jumaat, 03 Januari, 2014

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

 
Copyright © DiaRy OnLiNeKu... |Designed by Whitey Mommy