Jumaat, 27 Disember 2013

BONIA OH BONIA

Assalamualaikum,

Balik dari Port Dickson tempohari, tidur tak cukup, badan letih yang amat dan rehat tak cukup, bangun pagi esok berdesuppp pergi KLCC pulok ada job blogging. Dah rezeki tak kan nak lepaskan pulok kan. So gagahkan diri ini dan macam biasa heret sekali En suami temankan.tapi kat sana dia dating dengan adik perempuan dia dan aku pulak dengan job aku hahaha.

Lepas selesai meeting, badan letih kan so harus pergi terapi diri. Lalu depan Butik Bonia ni terus hati terpikat dengan sesuatu. So untuk aku seketul dan En suami seketul hahaha.

Balik rumah terus boommm ZZzzzzZZZZzzzz.



Abaikan mata dan muka sembab itu yer.

2 Orang Sayangkan Cik Nurul

best la kan..niat kat hati je terus dpt..hehehe... :-)

Jumaat, 27 Disember, 2013

@Mama Safiy Arfan

Bukan niat hari ni terus dapat hari ni kak... siapa nak layan hahaha.

Jumaat, 03 Januari, 2014

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

 
Copyright © DiaRy OnLiNeKu... |Designed by Whitey Mommy