Isnin, 23 Disember 2013

KENDURI OH KENDURI

Assalamualaikum,

Hello... minggu lepas sibuk ke kenduri kahwin yang sudi menjemput kita hehe. Sehari sebelum tu,  iaitu hari sabtu busy meneman En suami ke office dia dan aku ke office aku (dalam office En suami jugak ) memandangkan banyak kerja yang perlu disiapkan sebelum holidayyyyyyyyyyy !!! Biasalah selagi #projekrahsia tak diumumkan selagi itu aku busy..busy..busy.. InsyaAllah tak lama je lagi aku akan umumkan yer. Tungguuuuu.



CNP dengan En Suami..

 
Dengan sepupu En Suami. Masih sekolah menangah lagi si gadis manis ni tau so tak leh nak ngorat harap maklum hehehe


Dengan ibu si gadis manis.
 
 
Spek : Rayban
Wedges : Sembonia
Clutch : Made in Indonesia
Dress : From My butik Online
Shawl :  Alhumairacontemporary
 
 

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

 
Copyright © DiaRy OnLiNeKu... |Designed by Whitey Mommy