Jumaat, 7 Mac 2014

TQ BAHAGIAN KEWANGAN

Assalamualaikum,

Cerita dah basi macam sebelum ini jugak, so jangan kecik hati atau boo aku yer hehehe. Bulan lepas haha bulan lepas tau Bahagian Kewangan buat jamuan untuk aku dan bos sebab kitaorang kena bertukar ke department lain.. Huhuhu sedih kot banyak perkara baru yang aku belajar di bahagian kewangan ni.

Walaupun jamuan macam Potluck tapiiiiii makanan ya ampun macam tempeh catering !!!Terbaik lah hehehe.. 2 kek ni bos aku belanja plus Kfc hahaha. Oleh sebab bos aku tak nak potong kek ni so aku wakilkan huwawwwwww Nampak sangat giler kuasa kannnnn.





Inilah sandwish hasil tangan aku ok hehehehehe... plus Fatin kawan office aku tolong sekali.

Tq Bahagian kewangan dengan tunjuk ajar yang diberikan selama setahun lebih aku di sana.. Jasa baik korang sangat-sangat aku hargai !!!


1 Orang Sayangkan Cik Nurul

Tanpa Nama

Nurul aku xmau bawa hang p CARLTON....
XD XD XD

Khamis, 13 Mac, 2014

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

 
Copyright © DiaRy OnLiNeKu... |Designed by Whitey Mommy