Khamis, 10 Julai 2014

BERBUKA PUASA

Assalamualaikum,

Berbuka puasa di Hilton kali ni tapi bolehlah lauk pauknya dari tak ada hehehe.. Ohh dynasty oh Grand Millinium rindu buffet Ramadhan diaorang yang meletup-letup tuuuuu.. hahahaha

Aku datang pun atas jemputan Jabatan Perdana Menteri, so kemarilah kita ke Hilton hotel yer..



Aku demam sebenarnya waktu ini tapi gagah jugak hadir sebab kad jemputan semua ditangan aku. Hari ini suara macam Ella kesnya teguk air batu semalam hahahaha.. Sahur tadi adik aku si Nadia dah bising-bising suruh makan ubat so telan jugaklah ubat demam, selsema, antibiotik dan last sekali makan air krim vanila untuk sejukkan tonsil tekak.. dannnn lepas tu terus booommm tidur balik hahahaha... En suami dari malam sampai ke pagi tak tidur demi bola. Nasib aku bukan kaki bola oooo.

Ok byeeee ...



Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

 
Copyright © DiaRy OnLiNeKu... |Designed by Whitey Mommy