Rabu, 15 Oktober 2014

RAYA QURBAN 2014

Assalamualaikum,

Raya Qurban dah lepas ok tahu lambat upload.... T______T

Hari Jumaat 3 Okt 2014 dah cabut balik Besut lepas kerja. Kali ini angkut semua mak mertua dan adik ipar balik sana sekali. Diaorang dah biasa dengan kampung aku.

Dila kalau Nampak nasi dangang MasyaAllah dia tambah sampai 4 kali. Janji buatan keluarga aku hahahaha. Tak apa Dilla sekali sekala ko bantai cukup-cukup hehehe.

 
Lepas Terowong Genting ambik koooo sapu jem roti banyak-banyak alahai ..


Projek papa dan En F buat lemang. Ok tahun depan boleh cuba lagi.. Boleh makan tapi kena jarakkan lagi buluh dengan api tuuuuuu. hahahaha. Buluh lemang bawa dari KL.


2 orang budak ni dikecualikan dari buat kerja rumah / dapur sebab study nak exam. Sorang PT3 dan sorang SPM. Good Luck yer.


Bab siang daging atau segala mak nenek serah aje dekat En F, sekejap aje dia selesaikan...

 
Daging Bakar dalam proses.. sedap ooo. Dah bakar potong sikit cicah sos perghhhh.

 
Bakar ooo bakar. Nasib ada rangka katil yang tak guna dah bawah rumah atok.. Apa lagi angkat buat pemanggang boleh ubahlah hahaha.


2 orang ni muncul lepas daging bakar siap.. lepas makan chow masuk rumah. siap main order aje lagi.. Aku malas nak layan En F lah yang selalu jadi mangsa hahaha.


Aktiviti setiap petang pergi kebun atok di Mok Sare. Aduyaiiii tengok pada buah yang juntai-juntai buat hati teruja giler. Aku macam biasalah petik dan terus makan.. Fresh dari pokok katanya hahaha... Mama mertua aku siap jerit-jerit kegembiraan lagi tuuu hahahaha. Ini bibik atok aku yang panjat. Dasyat ooo.


Minggu depan nak balik Besut lagi tengok atok ..... ^__________________________^


2 Orang Sayangkan Cik Nurul

pokok langsat tu halus tapi blh panjat terror terror:)

Rabu, 15 Oktober, 2014

Assalam CNP,
Waaaaaaaaaaaa...mengancam bebetoi la daging panggang ituuuuuuuu

Rabu, 15 Oktober, 2014

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

 
Copyright © DiaRy OnLiNeKu... |Designed by Whitey Mommy