Sabtu, 15 November 2014

SET LUKIS DAN SOROK KENING TANPA CUKUR

Assalamualaikum,

Agak lama menyepi, bukan tak ada benda nak ceritakan tapi kekangan masa. InsyaAllah lepas ni dah boleh tarik nafas lega skit kot. fuhhhh.

Oklah memandangkan ramai yang tanya bila nak up tutorial sorok dan lukis kening, so hari ini CNP tunaikan permintaan anda tu. Inilah cara dan barang yang CNP guna setiap kali melangkah keluar dari rumah untuk lukis dan sorok kening. Harap korang cuba dan tag pada CNP yer. Follow @inidiarinurul dekat Instagram.




Minggu lepas punya gambar.. just pakai pelembab dan toner aje so muka nampak agak kusam sikit hehehehe.


Inilah cara CNP lakukan setiap kali lukis dan sorok kening. Cuba, cuba dan terus mencuba ok kalau tak jadi jugak harap jangan putus asa ok. mesti ada try and error






Promosi untuk minggu ini sahaja ialah :

Set Lukis dan Sorok Kening :

1. Concealer Stick Kiss Beauty
2. Celak + Brush Odbo
3. Eyebrow Style Kit ( ada 4 design kening )
4. Compact powder + Loose Powder



Normal - RM68.00

Promosi - RM35.00

Berminat whatsapp untuk order :
012-2281492


Berbaloi-baloi youuuuuu... Harga Promosi untuk minggu ini sahaja iaitu sehingga 14/11/2014


2 Orang Sayangkan Cik Nurul

saalams.....

ooooooo baru clear bila ada tutorial kat atas...tq for sharing:)

Rabu, 12 November, 2014

CNP!!!! terima kasih kerana masih sudi singgah di blog sis JM tu..lama jgak sis x datang sini..almost forget sbb dh lama x update kan :-)

Ohh..baru tahu cara nk makeup 'sorokkan' kening tu

Rabu, 10 Disember, 2014

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

 
Copyright © DiaRy OnLiNeKu... |Designed by Whitey Mommy