Isnin, 9 Mac 2015

BOAT NOODLE 10 MANGKUK

Assalamualaikum,

Semalam punya cerita. Terjah Publika sebab itu ajelah yang berdekatan dengan rumah. Tekak I mengada nak makan Boat Noodle. Adushh terbayang pulak kuah dia yang ala-ala tomyam tu hahaha.

Nasib En Fendi nak bawa kalau tidak sambung bungkus order customer ajelah hahaha. Merajuk setahun kot  ^_______^

Oh ye yang mana nak order barang boleh terus whatsapp CNP yer 012-2281492 . Stok masih ada setakat ini sebab CNP buat banyak terus kes CNP tak kuadddd muahcikeddd bak kata Aida Jebat !!!


 
Order tulis aje berapa mangkuk korang nak makan. Macam CNP order 4 mangkuk dulu sebab takut meja penuh hehehe.

 
Dia ada ayam dan daging dan 2 perisa kuah. Alaaa lupa nama dia sorry.

 
Penuh meja masa ni dah masing-masing order 4 mangkuk sorang untuk pusingan PERTAMA. Rm1.90 semangkuk

 
Green Tea, Teh ais dan Kopi ais versi Thailand Rm6.90

 
Puas hati aku. Ini gambar 1st time makan hehehehe

 
Ini gambar semalam punya makan hahahaha. Kita gabungkan sudeyyyy
 
 
InsyaAllah lepas ni setiap hari ada entry yer...
 
 
Jom follow Instagram : MyshoPINK.pink
 
 

3 Orang Sayangkan Cik Nurul

owh kat publika erk? nak gi terjah jugak la.. hehe

Isnin, 09 Mac, 2015

Ya Allah, byknye.. Tk full ke eperut? Hehe

Isnin, 09 Mac, 2015

aha..kat sinilah ramai rakan blogger pegi..boat noodles...tapi portion setiap mangkuk sikit je kan...4 mangkuk tu cukup ke sorang hihhi

Sabtu, 14 Mac, 2015

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

 
Copyright © DiaRy OnLiNeKu... |Designed by Whitey Mommy