Selasa, 17 Mac 2015

MELAYAN TEKAK SI BONGSU

Assalamualaikum,

Santai-santai bersama adik-adik ku Dr Nadia dan si bongsu Masturina. Layankan tekak si bongsu asyik duk berzikir kat telinga aku bila nak bawa g sushi hehehe. Dia ni kalau bab sushi berdua dengan En Fendi pun jalan. Adik oh adik hahaha.

Kali ni saje je dia ajak Nadia. Sebabnya nadia belum pernah cuba sushi. Ini pertama dan terakhir Nadia ikut hahahaha sebabnya tekak tak boleh terima. ^_____^

Eh baru perasan bulan ni banyak entry tentang si adik bongsuku tu hahaha. Itulah teman gaduh, gembira dan gelak tawa hehehe.











Ok habis Rm200 untuk sushi ni. Tak apa janji dua beradik tu happy hahaha.




Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

 
Copyright © DiaRy OnLiNeKu... |Designed by Whitey Mommy