Isnin, 13 April 2015

HILANGKAN " DAKI " BIBIR ANDA DENGAN SCRUB

Assalamualaikum,

Tahukah anda semua yang bibir kita pun kena scrub? Macam saya wajib scrub seminggu 2x sebab setiap keluar rumah saya akan mengenakan lipstick. Lipstik yang kita pakai tu akan meninggalkan daki-daki di bibir tambahan pulak malas nak minum air masak satu hal teruslah menjadi bibir kering dan mengelupas. Betul tak apa yang saya cakap kan ni?? sebab perkara macam ini pernah terjadi pada saya duluuuuuu !

So lepas ni rajin-rajin lah scrub bibir anda tu yer supaya bila pakai lipstick smooth aje dan dari jauh kelihatan licin aje, tiada lagi " daki-daki " yang tertinggal disitu ok.

Sekiranya berminat SCRUB BIBIR HOMEMADE boleh whatsapp saya 012-2281492

* cara pakai saya akan ajar selepas pembelian harap maklum.

 
 

 
 
 
 
Promosi Bulan April Sahaja !!!!
 
RM10.00
 
( tidak termasuk pos laju Rm6.00 )
 
 Berminat Whatsapp 012-2281492 
 
 

1 Orang Sayangkan Cik Nurul

Assalam CNP<
geli iols nengok gerutu itu he3

Jumaat, 17 April, 2015

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

 
Copyright © DiaRy OnLiNeKu... |Designed by Whitey Mommy