Isnin, 3 Ogos 2015

DIY UNTUK MINUM AIR BANYAK

Assalamualaikum,

Cerita raya dah habis !!!!!! kwang kwang kwang.. Oklah minggu lepas dengan minggu ni sebok nak pulun puasa. Biar habis dalam bulan Syawal ni senang kan.

Oklah minggu depan dah start berbento untuk En Fendi dan diri sendiri dan pergi gim semula. Korang boleh cuba minum air dalam 3 liter sehari dengan DIY macam gambar kat bawah ni. Bila kita minum air banyak bukan sahaja badan sihat tapi muka pun jadi moist aje tau.



 
Gambar petang raya.. malas dah nak makeup lepas solat asar. Just pakai pelembab ajelah.

 
Gambar saje-saje gatal ambik lepas raya. hehehe. Wajah pun tak pulih sepenuhnya lagi masih ada parut dan pori2 baru nak mengecut. Tunggulah beberapa bulan lagi kita pakai produk homemade orang tua-tua dulu baru leh buat review ok..

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

 
Copyright © DiaRy OnLiNeKu... |Designed by Whitey Mommy