Rabu, 5 Ogos 2015

KISAH SHOPPING RAYA

Assalamualaikum.,
 
Cerita puasa pulak hahaha. Kita habiskan semua kisah Ramadhan Syawal ok. Banyak entry nak up lepas setle kisah Syawal semua. Aktiviti dengan si bongsu sebelum raya.. sakan shopping raya adik aku ni oiii sampai nak pengsan lah hakak nya. Nasib ada adik ipar dan En Fendi melayan kerenahnya.
 
Time berbuka ikut tekak depa so aku kenalah redha berbuka makan Cal's Junior betul ke aku eja ni??? Nasib sedap hoiii burger ni. Tapi alahaiii nak ngap seketul burger ni bagi aku lebih Rm10 tu mahallllllll tapi iyelah makanan kan teringin kan tutup mata ajelah kannnnnnn.
 
 
Oklah korang layan gambar candid dari aku yer hehehehe.




















Masih puasa.... letihhh byee....
 
 


2 Orang Sayangkan Cik Nurul

Kak Gina pun masih belum habis cerita pasal raya...hahahahaha

Rabu, 02 September, 2015

salam aidiladha., raya sakan tuu ;p

Rabu, 30 September, 2015

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

 
Copyright © DiaRy OnLiNeKu... |Designed by Whitey Mommy